Dag 10: En bild + 10 fakta om mig.

  • ÄLSKAR FOTBOLL
  • jag har hellre massa brasiga vänner än en "bästis"
  • Älskar mina brasiga bästaste sötaste vänner
  • jag HATAR! matte men jag är inte dålig på det
  • Ganska ofta undrar jag varför jag går i skolan (typ när man lär sig massa om Jesus) varför?
  • Jag är inte musikfreak som alla andra är
  • Jag älskar att resa! ska till Indien om tre månader längtar så jag dör!
  • Jag har svenska just nu och vi ska skriva massa om Harry Potter (en ny anledning tilll att undra vrf man är i skolan)
  • Min framtid är helt oplanerad vet bara att jag inte tänker skaffa en gul villa, en trist man med kostym, tre ungar, volva, labrador och gå omkring och städa hela dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • HATAR ATT STÄDA gör det bara för annars får jag inge pengar :/
JA det där var jag det!
varför vara normal när man kan vara onormal?????!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0