hehe

jaa som man märker om du bläddrar ner typ två cm. så har Elli gjort reklam + ett gästinläägg och nu täenkte jag försvara mig litee ;)
hehe jag kanske tar din mobil lite då och då.... men inte när jag får en iphone i julklapp :DDDDDDDDDDD.
punkt två vet jag inte riktigt om jag kan försvara mig på och inte punkt tre heller :/.
MEN PÅ PUNKT FYRA.... klart jag inte säger mitt lösenord???? och sen för 23465235324365 miljonte gången säger jag att jag inte gillar nån säg då vem du gilar då elli???  haha juste juste juste!!
var vänlig ta inte bilderna seriöst ;) hehe

Kommentarer
Postat av: hilma

hejhej! vilken fin blogg du hade, allt bra? :-)

kram hilma!

2011-12-12 @ 19:28:30
URL: http://gudjonsdottirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0