fotbollsgalan

HOOLA!
nu här jag kommit hem från fotbollsgalan och ska berätta! hmm på söndan vR DET TYP boring :S haha gjorde typ intro fem miljoner gånger om du sett fotbolls galan vet du (och inte är efter och inte kollar på sånt host elli hosthost) sen sov lennea och danajj över hos mig och hade det mys med mandarin skal (ger inga fler detaljer)
på morronen behöve vi gå upp klockan 8 för danaj skulle til tandläkarn :( jobbit men överlevde.... sen blev vi skittidiga till globen typ klockan tio (det var samling 12:45) haaa då gick vi runt i globen shopping de var nååjs bildär kommer <3
HAHAHAHAHAHAHAHA bjuder på det dära <3<3<3<3<3 sen stack vi till macdoanasdla och åt lönch
sen har jag inga flera bilder för det var "fotoförbud" inne på galan.... men sjukt najs var det och flera sa att de såg mig på tv :D liv man har va? stolt iaf såg många kändisar och sådära
HEEEEJDÅÅ
(låångt  inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0