SHIT

hahaha HALLÅ HALLÅÅÅÅ hallå??
fattar int jag har haft så mycket i helgen men ska försöka skriva, märkte att jag int skirvt ett fan om filmkvällen å sådära men nu ska jag sluta tjata här kommer det:
FREDAG:
skoldagen var lång och seg med en lektion mer än det brukar. sen blidde det filmmys senare och filmen var skitbra fastän alla tidningar säger den var dålig. DE kan ta sig i röven, det var iaf jag linnea och Millan och roligt.
bild från fredags <3 millan ser ut som som en såndära pokal man vinner (en väldigt söt sån)
LÖRDAG:
först vare match på morronen som sagt kondisen har gått ner till 0 så ska börja träna xtra. sen stack jag till landet hem till elli. det var jeklit skoj vi såg på film och badade bubbelpool och gick på ett litet äventyr men ja venne rikktigt mår jag ska skrivaa att det gick över till söndag :D
SÖNDAG:
ja vid typ två så badade vi i bubbelpoolen och då fick jag damp och glömde hur man skrattade normalt serriöst riktigt wierd men hahahahha nog om det vi pratade iaf om allt ;)
sen sov vi lite granna jag puttade ut elli från soffan av misstag filåt. men tillslut behövde vi åka hem och då var det träning med det nya laget, det var kul känns braigt :D
APPLÅDER TILL MÄNNISKAN SOM LÄSTE ALLT DET DÄRA

kram å puss från den lilla fjompen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0