ÄNTLIGEN HEMMA

HALOOOOOOo!!
nu är jag hemma från skolan, den här dagen har varit slapp men ändå jobbig.
den började med att jag blev väckt och åt fruktost å sådär (intressant va????) sen stack jag till skolan, å när ja kom fram så var kl 8:30 och jag trodde att vi skulle börja den tiden för att LINNEA sa det till mej men egentligen började vi 9:50 sjukt onödit å komma halv...... sen behövde vi samarbeta med allmänt trista å skittysta nior hela daaaaagen. sen när vi äntligen slutade (14:00) gick jag till bussen å  när jag var nästan framme såg jag bussen komma så jag sprang allt ja orkade, men precis när ja var framme så åkte bussen fast SKIT CHAUFÖREN typ såg mej (han fick ett förtjänat långfinger) och när jag skulle hem från busshållplatsen så började nåra småskitar säga  jalå kaniiiiiin (????) till mej.
MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA!!! (och ska göra klart engelska läxan om black eyed peas)



TUZEN ZUPER KRAMIZAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0