BACK HÖME

HEEEEEEEEEEI
nu är jao hämmaaaaaaaa aa a aaa känn dig som hemmmaaa aaa dagen har vart fätt över nåjs men orkar int riktigt förklara så spamar mää bilder ist!!!
vi åkte till sickla klockan ett och började me lite shopping jag köpte ett linne och linnea ingeting och danaj övermkt
dåli bild på linnet men orkar int...
sen gick vi åååå BOWLA nihhihiihi har nog aldrig bowlat så bra i mitt liv men de var helt enkelt en bra daog
ursäkta min kassa mobil kamera men jag skriver lite läsligt dååå
LENNEA-BERT 281 poäng
DAJNAJ 292 poäng
AGNÄS-TORKEL 316 poäng
haha fett flumflum
sen gick vi till kinarestaasfg (orkar int stava) och hade fett myyys <3 har tyvär inga bilder men vi  åt friterat tills vi typ dog (friterade: räkor, kycklingaaar och bananeeeeer som int var blåo) sen stack vi till forum och ....? vad gjorde vi?? ååh juste flum inlägget som jag skrev på macen.... vi var inne i media mardkt stavas typ så vaaa? hm kicks cubus nått sånt hehe sen gick vi till busshållsplatsen och blev ÖVER FLUMMIA blider:
LITE höga bara?? hahaha shit vilket lååångt inlägg men de var en braig dag <3<333
haha krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0