middag??

TJÄNARE!!
jag är hemma från skolan + hemma från mikkan :D de första man känner när man kommer hem??? LUKTEN AV KYCKLING <3<3<3 (riktigt hungrig) skoldagen var riktigt seeeeeeeeeeeeg jag höll på att somna på engelskan ZZzzZZzzZzzzZzzz hihi livskunskapen var oxå hämsk!!! menmen orkar int med mer skola (fast jag måste göra matteläxan som vanligt) här är ett lite kul skämt istället: (handlar bara lite om skolan)
en dag när det regnade och en klass skulle till matten, behövde de gå ut för att komma till salen så de tog matteböckerna som regnskydd över huvudet förutom en person han sa: jag måste skydda matteboken!! och stoppade den innanför tröjan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA
kul liv eller hur????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0