Forever alone flum

Hej!
Som du ser på rubriken är jag forever alone och flummig (trög jag är som skriver de igen..)
Aja idag efter skolan så åkte jag till Nacka forum med Danai och gjorde "några ärenden".... Host host
Men jag kan lika gärna skriva de för hon vet redan :) jag köpte födelse dags present till Linnea!!!!!
Haha men sen nu när jag kom hem har jag suttit helt själv forever alone (fult de låter) och slagit in allihopa ganska många paket om man säger så
Haha men de är typ fulaste inslagnimgen nånsin men innehållet är riktigt bra de lovar jag Linnea ;)
Ni får inte se själva paketen men ni kan se en hollister påse jag har förstört :))) jetefin!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0