Räcker det inte att faila med en grej?

Hei....
Efter skolan idag så ska jag se på bio med mamma så jag tog bussen forever alone.
Hade tänkt att gå av vid Järla men ja vad ska jag säga?? Jag somnade ...
Så jag gick av vid Henrikdal tjoho
Sen slängde jag in mig på första bästa buss tillbaka.
Bussen var full av lantisar som inte visste vad Nacka forum är men jag ska inte klaga.
Sen gick jag lite vilse när jag skulle hitta til mammas jobb..
Och sen när jag äntligen kom fram så hittade jag inte på skolan heller! Ja min mamma är lärare.. På högstadiet -.-
Fick fråga om hjälp av ett dagis barn, en random kille och sen en lärare och när jag hittade mamma så satt hon och hade lektion så nu sitter jag utanför på en hård bänk och väntar
Mihi bästa eftermiddagen :) elr inte
Orkar inte med kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0